Re: AMD idzie z dymem !

Autor: WojtR (rwxrwx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 21:28:55 MET DST

Wozik wrote:

> Czy to tak naprawdę trudno jest się przyznać, że zaoszczędziłeś 100
> zł, a za to masz problemy z grzaniem się procka?
>
> Powiedz mi jeszcze ile zapłaciłeś za wiatrak do procka? Bo ja np.
> dałem 10 zł, za jakiś syf i wszystko mi hula aż miło.
>
> Śmieszy mnie to, że tak zaciekle bronicie AMD, że nie dostrzegacie
> jego wad. A przecież je ma. Pomimo wszystkich zalet ma jednak i wady.

Zagadnienie chłodzenia proców k7 MOŻE być wadą w PEWNYCH zastosowaniach
(notebook...). W kompach desktop i zwykłych zastosowaniach np. stacje
robocze ten problem nie powinien być wogóle widoczny. Dlatego że
istnieje szczegółowa dokumentacja/specyfikacja AMD opisująca co i jak.
Jeśli ktoś o tym nie wie i zakłada syfne wiatraczki za 10zł na 1GHz proc
to jego problem (to nie do Ciebie - takie uogólnienie).

pzdr
WojtR