Re: AsusA7M266 + Athlon 1,4 PORATUJCIE

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 10:14:17 MET DST

> ba oczywiscie ze nie kazdy potrzebuje
> tylko spojrz na zestaw na co pieniedzy nie zalowal, a na co pozalowal ;-)

Ja tez bym nie oszczedzal na plycie ani na procku, pozatym nie samymi grami
czlowiek zyje zeby wszytko ladowac w karte graficzna.

> a co robisz na kommpie

Glownie programuje, bawie sie w siec, i troche kompresuje Divx.

> tu chodzi o komfort pracy
> jak zainstaluje win me albo win2000 na 128 ramu
> to bedzie przeklinal caly ten zestaw

Windows ME to pomylka a on wybral 98, owszem do W2k trzeba dolozyc do 256.

> chyba do sapera ;-)
> w wyzszych rozdzielczosciach wymieka, gf256ddr jest od niej szybszy

Teraz niestety nie ma gf256ddr, ale zeby pograc w nowe gierki i nie
zachwycac sie 200fps wystarczy.

> wystarczyl by gf2 gts
> ale oczywiscie zalezy co on bedzie robil na kompie

Jesli ma jedynie grac to sie zgodze.

> dobra jest plyta i procek reszta srednia

Plyta i procek to podstawa, wole miec 20fps mniej niz zwisy i konlikty.

> moze to nie o mnie chodzilo ale tez komentowalem zestaw ;-)
> wiec 256ramu i riva tnt

A ja jak wspomnialem 128, Elsa ErazorIII (tnt) ale tu nie o szybkosc chodzi.

> z malymi wyjatkami

Jak dla kogo ;)

> jak najbardziej

Wlasnie. Jak zacznie zestaw zwalniac to dolozy, plyte trudniej zmienic.

Pozdro

Piotrek