Re: AsusA7M266 + Athlon 1,4 PORATUJCIE

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 10:38:20 MET DST

"Dzik" <piotrek_at_optimedia.com.pl> wrote in message

> Ja tez bym nie oszczedzal na plycie ani na procku,

na niczym nie powinno sie oszczedzac w miare
mozliwosci

> pozatym nie samymi grami
> czlowiek zyje zeby wszytko ladowac w karte graficzna.

ba oczywiscie

> Glownie programuje, bawie sie w siec, i troche kompresuje Divx.

jak bedziesz mial okazje doloz do 256 poczujesz roznice

> Windows ME to pomylka

po 14miesiacach uzytkowania (w tym 12bez reinstalacji) i
to nie oszczedzam systemu bo czesto wlachluje kartami
mam inne zdanie i nie tylko ja

> Teraz niestety nie ma gf256ddr,

nowy zeczywiscie bardzo ciezko jest dostac

> Plyta i procek to podstawa, wole miec 20fps mniej niz zwisy i konlikty.

Kazdy woli, tylko troche zbaczamy od tego o co mi chodzi.
Mi jak najbardzie nie chodzi o to ze powinien kupic
slabsza plyte i procek, a ladowac wszytko w ram i karte graficzna.
Tylko o dosc dziwny dobor kompotentow, trzeba by tez sie
dowiedziec co on bedzie robil na tym kompie ;-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!