Re: AsusA7M266 + Athlon 1,4 PORATUJCIE

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 09:58:43 MET DST

"Dzik" <piotrek_at_optimedia.com.pl> wrote in message

> Chodzi o to ze nie kazdy potrzebuje 256 ramu.

ba oczywiscie ze nie kazdy potrzebuje
tylko spojrz na zestaw na co pieniedzy nie zalowal, a na co pozalowal ;-)

> Mam 128 i wystarcza (A1,4),

a co robisz na kommpie

> wedlug ciebie na 128 nie ma jak dzialac??

tu chodzi o komfort pracy
jak zainstaluje win me albo win2000 na 128 ramu
to bedzie przeklinal caly ten zestaw

> Pozatym MX w wersji 400 to dobra karta

chyba do sapera ;-)
w wyzszych rozdzielczosciach wymieka, gf256ddr jest od niej szybszy

> zapewne kolega kupil ja dlatego ze pudelko od GF3 mu sie nie podobalo.

wystarczyl by gf2 gts
ale oczywiscie zalezy co on bedzie robil na kompie

> Zastanow sie czasami co gadasz i staraj sie odpowiadac sensnosnie a nie
> komentowac dobry zestaw.

dobra jest plyta i procek reszta srednia

> Moze pochwalisz sie swoja konfiguracja? 1GB ramu GF3??

moze to nie o mnie chodzilo ale tez komentowalem zestaw ;-)
wiec 256ramu i riva tnt

> Konfiguracja jest OK,

z malymi wyjatkami

> MX to dobra karta

do sapera ;-)

> a ramu zawsze mozna dokupic.

jak najbardziej

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!