Re: Importowanie kont Outlook Express'a

Autor: Bogdan C. (bnc_at_halicz.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 10:15:22 MET DST

Wystarczy, że skopiujesz odpowiedni katalog - taki z zazwą z długim
szeregiem cyfr i liter - w \windows\dane aplikacji\identities\i tu ten
katalog ...
Ale cały katalog z nazwą a nie jego zawartość (po ponownym zainstalowaniu np
windy i o. expresa w miejsce powstalego katalogu wgraj ten)
Ja tak przenosilem gdy przesiadalem się z W98 na WMe po sformatowaniu dysku
w międzyczasie.
Nazwy katalogów pisze z pamięci więc sprawdź dobrze ...

Bogdan C.