Re: Komputer dla grafika...

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 21:06:06 MET DST

hey

Jenot wrote:

> nie masz racji twierdząc, że wielozadaniowość we wszystkich
> windowsach wygląda tak samo. Wydaje mi się, że na oczy nie widziałeś NT.
> Bo o ile w Win9x formatowanie dyskietki lub odczyt z CD potrafi
> kompletnie zamulić system, to w NT/2000 jest już OK.

Mam NT i Wk2 na kilku dużych stacjach, służących do obsługi RIPa itp.
I oczywiście, to co podałeś nie ma już takiego wpływu na system,
ale są takie zadania, które to potrafią zrobić. Moja opinia o systemach
Wk2/NT jest taka, że wielozadaniowość w nich jest (w przeciwieństwie
do MacOSów do 9.x włącznie), ale też nie można powiedzieć, że jest
to wielozadaniowość z prawdziwego zdarzenia i daleko jej do UNIXa
czy LINUXa. Co do OS X się nie wypowiadam, czekam na nowy sprzęt,
do którego będzie on już dołączony i na oprogramowanie do niego
zoptymalizowane.

Pozdrawiam

--
Adam Czajka