Re: Komputer dla grafika...

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 23:44:07 MET DST

Adam Czajka <adamc_at_snn.com.pl> wklepał:
>Chodzi o to, że nie można powiedzieć:
>,,A co ma do tego PC? To jest sprawa uzytego systemu operacyjnego.''
>ponieważ komputer i OS to jest całość. PC bez OS nie nadaje się nawet
>do wbijania gwoździ. Jaki komputer, taki OS i odwrotnie, a że dla tych
>zastosowań obecnie jedynym OS jest Win, więc PC (z Win i wynikającymi
>z tego skutkami) ma się do tego jak najbardziej.

Ja zwolennikiem Win nie jestem, ale... masz rację, że do grafiki i DTP
(reklamy, gazety itp, bo do składu np. książek czy publikacji naukowych
wybrałbym jednak Linuxa i LaTeXa/AMSTeXa) w zasadzie nadaje się jedynie
Windows, ale nie masz racji twierdząc, że wielozadaniowość we wszystkich
windowsach wygląda tak samo. Wydaje mi się, że na oczy nie widziałeś NT.
Bo o ile w Win9x formatowanie dyskietki lub odczyt z CD potrafi
kompletnie zamulić system, to w NT/2000 jest już OK.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński