Re: MS OFFICE 97 - problem

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 01:45:46 MET DST

Użytkownik Mirek <mirekl_at_servodata.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o4u36$de1$1_at_news.lublin.pl...

> RAMu mam 256 MB , pamiec wirtualna austawiona na auto (Win98 SEpl) a
wolnego
> miejsca na dysku 3GB wiec chyba nie w tym tkwi problem

A nie zmieniales przypadkiem polozenia plikow wyjsciowych lub ewentualnie
samego edytowanego dokumentu? Tak po prostu kopiujac je w inne miejsce. Albo
rysunki wyciagniete z jakiegos archiwum?
Jezeli jest wlasnie tak to rada jest zapisywanie rysunkow razem z dokumentem
(jedna z opcji konfiguracyjnych).

Pozdrawiam
Piotr