Ile RAMu to rozsadek a ile przesada

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 01:23:49 MET DST

Moj konfig to PIII 1GHz , Loadtec Geforce 2 GTS 32ram , Hdd 45GB IBM
7200/min , 256ram
Komputera uzywam do internetu , gier , dvd i divx.
Teraz dojdzie mi z racji rozpoczecia nauki corel i photoshop.
Czy waszym zdaniem dolozyc jeszcze ramu czy nie?
I jesli tak to ile i w jakich kosciach.
Mam plyte MSI 6337 -- chyba jakos tak i 2 kosci po 128 , czy jak dokupie
zalozmy tylko 1 kosc 256 to bedzie dzialac? czy musza byc zapchane dwa
banki? tzn czy musze wkladac ram do 2 bankow czy moge do 1 i spoko wykryje ?
Jesli to wazne to bios mam awarda.
Pozdrawiam
Norbert
grom_at_poczta.onet.pl