Re: MS OFFICE 97 - problem

Autor: Mirek (mirekl_at_servodata.com.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 15:34:26 MET DST

> Witam
> pojawily
>
> zwieksz ram, lub swap na dysku za maly (malo miejsca wolnego)
> ??"?

RAMu mam 256 MB , pamiec wirtualna austawiona na auto (Win98 SEpl) a wolnego
miejsca na dysku 3GB wiec chyba nie w tym tkwi problem

> masz SP1 SPX do office'ow zassaj i zobacz

Zainstalowalem wlasnie SP1 do office 97 - nie pomoglo, probowalem
zainstalowac SP2 ale nie idzie - wyskakuje komunikat ktory krzyczy ze nie ma
zainstalowanego SP1 a kilka minut wczesniej go zainstalowalem i
zrestartowalem kompa. A piekne czerwone krzyzyki nadal swieca w dokumencie
:-(((