Re: Przetasowanie HDD

Autor: trsr (trsr_at_ch.spam.onet.pl.wytnij.spam)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 16:08:10 MET DST

> Dzięki TSR!
> pomogłeś mi bardzo, podsunąłęś pomysł
> (głupia baba zapomniała uaktywnić partycję na nowym dysku!!!)

... Kazdemu to sie moze zdarzyc, nawet mi ...

> Już działa, gdy jest jako Primary Master i z uaktywniona partycją.
> Ale na razie muszę go miec w kieszeni i wolałabym jako sec. slave, żeby
nie
> przepinać kabli, bo czasem komp musi podziałać ze staruszkiem. A na sec
> slave (chociaż Bios go wykrywa) nie lubi i po ustawieniu kolejności
> bootowania D,A w Biosie nadal bootuje sie z C i nie wiem co na to?
(jako
> Secondary Master też nie lubi)

Sprobuj polaczyc tak jak chcesz (czyli maly dysk na pierwsza tasme (primary)
a duzy na druga (sec. master)) a w bios-ie wylacz maly dysk (tzn. wymus
"none" czy cos podobnego) i boot-owanie ustaw na A,C lub C,A... Jesli
zadziala to pod windowsami maly dysk tez powinien byc widoczny (tylko za
cd-romami i innymi ;))

Pozdrawiam

> Odpowiadam na zadane pytania
> Wypisywał PRESS KEY TO REBOOT

:) typowy objaw kiedy brakuje aktywnej partycji ...