Re: Przetasowanie HDD

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 14:51:13 MET DST

Dzięki TSR!
pomogłeś mi bardzo, podsunąłęś pomysł
(głupia baba zapomniała uaktywnić partycję na nowym dysku!!!)
Już działa, gdy jest jako Primary Master i z uaktywniona partycją.
Ale na razie muszę go miec w kieszeni i wolałabym jako sec. slave, żeby nie
przepinać kabli, bo czasem komp musi podziałać ze staruszkiem. A na sec
slave (chociaż Bios go wykrywa) nie lubi i po ustawieniu kolejności
bootowania D,A w Biosie nadal bootuje sie z C i nie wiem co na to? (jako
Secondary Master też nie lubi)

Odpowiadam na zadane pytania
> Nie bootuje... ale jesli mozesz powiedziec, co wypisuje, moze cos w stylu
> "nie mozna uruchomic systemu ..." itp
Wypisywał PRESS KEY TO REBOOT
> Zalezy od Bios-u plyty glownej... (wnioskujac po wielkosci "malego dysku"
> nie jest to nowa plyta, wiec teoretycznie moga wystapic problemyPłyta ASUS
TX97-L z biosem z grudnia 98 ver beta. Podesłali mi (chłopcy z ASUSA)
> jaki system znajduje sie na malym dysku (dos?, win9x czy cos innego -
> wazna jest wersja)
WIN98SE

Partycje były zakładane:
pierwsze dwie primary przed założeniem zworki ograniczającej (na innym
nowym komputerze), a potem partycja extended i dwa dyski logiczne na niej
juz po założeniu zworki. Zakładane były PQMagic 6.0.

Obraz partycji małego dysku zrobiłam oczywiście Ghostem i sklonowałam.

Pozdrawiam serdecznie Anka