Re: Przetasowanie HDD

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 17:02:55 MET DST

Użytkownik trsr <trsr_at_ch.spam.onet.pl.wytnij.spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o4vsj$nqo$1_at_news.tpi.pl...
> Sprobuj polaczyc tak jak chcesz (czyli maly dysk na pierwsza tasme
(primary)
> a duzy na druga (sec. master)) a w bios-ie wylacz maly dysk (tzn. wymus
> "none" czy cos podobnego) i boot-owanie ustaw na A,C lub C,A... Jesli
> zadziala to pod windowsami maly dysk tez powinien byc widoczny (tylko za
> cd-romami i innymi ;))

Połączyłam: Ustawienie w BIOSIE
PriMaster : mały None
Sec Master: duży Auto
Sec.slave: CD

Sekwencja bootowania : A,C
I bootuje sie prawidłowo z dużego, ale małego niestety nie widzi (nawet
za CDkiem).

Pooglądałam sobie jeszcze ten mały dysk, to jest Caviar 2850 i żadnych
zagadkowych ustawień nie widzę

Pozdrowka Anka