Re: modem bylo:Re: Advanced/ML a porty szeregowe

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 13:39:08 MET DST

pawel <untiled_at_poczta.fm> :

>hmm, pozwalasz windzie ukladac IRQ, ale to nic nie pomoze, a czy
>odblokowales juz uarty? bo tak sie zastanawiam po co je disablowales w
>biosie? jezeli juz to jeden.

odblokowalem; a blokowalem zeby nie wisialy z modemem na irq;
wiekszosc kart w kompie to isa i zajmuja przerwania;

>A wracajac do wykrywania portu ps2 to pamietam, ze kiedy bylo cos nie
>tak to wlasnie sie tym objawialo. ze ciagle wykrywal mimo, ze nic pod

zgadzam sie; tak wlasnie reaguje winda;

>raczej nie, sofmodemy wymagaja mmx, a jezeli wierzyc zlomtrixowi to:
>Windows modem driver name:
>Zoltrix Int Sp Phone V.34+ 33,600 (FMVSP336i)
[...]
>zajrzyj sobie na
>http://www.zoltrix.multinet.pl/modem/modem-drivers.htm

widzialem; problem w tym, ze modem ma naklejke acorp; i na
razie chodzi jako Rockwell Voice Modem, ale na sterach zoltrixa
tesh dziala;

>Daj znac czy po amputacji dzwieku i dopuszczeniu w biosie uartow cos
>ruszylo. Aaaaa, wloz tam na dyskotkotce freesco i sprawdz czy modem
>odpowiada.

odpowiada; ;))) w zasadzie sie jush wyjasnilo; otosh w swojej
wielkiej glupocie nie zauwazylem, ze kochana winda nie ustawila
TCP/IP w ogole nie zainstalowala, a to ciekawe, bo
zaisntalowalem tam ie5.5 ktory zawsze mi sie wydawalo, ze dodaje sam z
siebie TCP/IP;

dzieki za pomoc;
pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \