Re: Nowa plyta nie widzi starego CDROM-a

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 13:20:51 MET DST

"romus" <romus_at_swissinfo.org> :

>Witam szanownych grupowiczow,
> Czy ktos sie orientuje dlaczego moj stary CDROM 4x (Aztech CDA-868 ) nie
>pracuje z nowa plyta na 815EP (MS 6337).
> Objawy:
> - po normalnym podlaczeniu - nie zaswieca sie diodka w napedzie i nie
>reaguje na wysuniecie tacki, nie wykrywa go tez BIOS, w ogole tak jakbym mu
>odlaczyl zasilanie.
> - po odlaczeniu tasmy - dioda i tacka reaguja (ale sprzetu tez nie
>wykrywa :))

ja mam tak, jezeli sa zle ustawione zworki master/slave na tym
urzadzeniu jak chodzi z innym hdd albo czyms na jednej tasmie;
albo zle tasme odwrotnie wetknieta;

jakbys mial karte muzyczna aztecha, to pewnie daloby sie przez
jej ide podlaczyc ;) tylko nie wiem czy twoja plyta ma isy;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \