Re: modem bylo:Re: Advanced/ML a porty szeregowe

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 05:05:23 MET DST

Sat, 15 Sep 2001 23:11:38 GMT, Adasiek Zwierzaczek
<podolany_at_poczta.wp.pl> napisal(a):
>jasne; moja ma chyba 2MB ;))) ale za to jakie oprogramowanie od ATI ;)
nie smiej sie, kiedy ja kupowalem to wypasem bylo miec 2MB i owa
kartka byla warta tej kasy (na tamte czasy), a oddanie barw -bomba,
nasycenie i ostrosc bez zarzutu specjalne stery pod AutoCada, zadna S3
w tym czasie jej nie dorownywala -irlandzka robota.

>jush nie mam wykrzyknika; wystarczylo w biosie zamienic PnP na
>PnP for Windows95(TM)
hmm, pozwalasz windzie ukladac IRQ, ale to nic nie pomoze, a czy
odblokowales juz uarty? bo tak sie zastanawiam po co je disablowales w
biosie? jezeli juz to jeden.
A wracajac do wykrywania portu ps2 to pamietam, ze kiedy bylo cos nie
tak to wlasnie sie tym objawialo. ze ciagle wykrywal mimo, ze nic pod
ps nie podlaczone. Cos pamietam, ze kiedy sie cos ulozylo na IRQ 11
(bo standardowo pod 11 jest ps2myszka) to wlasnie ciagle wykrywal ten
ps2. Wyciagnij dzwiek i sprawdz czy dalej cos nie koliduje. A co masz
na zworkach modemu poustawiane?
Jezeli Ci dziala w innym kompie to przepisz stamtad ustawienia i nadaj
takie same na tym Marlu. Ten aztechowy dzwiek wywal calkiem. A juz na
pewno dodaj na koncu jak juz ze wszystkim innym skonczysz.

>modem zwraca: WARNING: hanging up by lowering DTR; po 3
>sekundach od komunikatu ze sie polaczyl na 33600bps ;(
DTR to Dokumentacja Techniczno Ruchowa :-)) a tak na serio to chyba
Data Transmition Rate (ale nie jestem pewien czyli jak jest niska
-lub nie ma to go wylacza.

>zastanawiam sie powoli, czy ten RCV336dpfsp rev 44BC /rockwell
>vocie modem, isa, z naklejka Avorp/ nie jest czasem
>SoftModemem(!) pracuje przeto na p100 /HX/ i tam zrywa; natomiast na
>p133/szyna33ViaApollo/ modem pracuje poprawnie; sklania mnie ku temu
>wolne miejsce na dwa duze kwadratowe chipy na plytce modemu;
raczej nie, sofmodemy wymagaja mmx, a jezeli wierzyc zlomtrixowi to:
This hardware based Internal 33.6K modem model does not have Flash ROM
and is not upgradable. The ATi3 and ATi6 responses are determined by
the ROM chip installed at the factory.
Modem ATi3 responses:
V2.0ss V34_ACF_DP1
V2.011 US002-V34_ACF_DP1
V2.061 US001-V34_ACF_DP1
V2.200 US002-V34_ACF_DP1
V2.200 US102-V34_ACF_DP1
Modem ATi6 responses:
RCV336DPFSP Rev 44BC
Windows modem driver name:
Zoltrix Int Sp Phone V.34+ 33,600 (FMVSP336i)
Chip set Used:
Rockwell ACF 33,600
PrintedCircuitBoard Version:
FM-9618 (This board is used for the models FM336Fi, FMVOC336Fi,
FMVSP336i)
zajrzyj sobie na
http://www.zoltrix.multinet.pl/modem/modem-drivers.htm

Daj znac czy po amputacji dzwieku i dopuszczeniu w biosie uartow cos
ruszylo. Aaaaa, wloz tam na dyskotkotce freesco i sprawdz czy modem
odpowiada.

--
pawel