Re: modem bylo:Re: Advanced/ML a porty szeregowe

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 17:56:17 MET DST

Sun, 16 Sep 2001 11:39:08 GMT, Adasiek Zwierzaczek
<podolany_at_poczta.wp.pl> napisal(a):
>widzialem; problem w tym, ze modem ma naklejke acorp; i na
>razie chodzi jako Rockwell Voice Modem, ale na sterach zoltrixa
>tesh dziala;
powinien chodzic nawet na 'standardowy' jest to pure hardware wiec..
>odpowiada; ;))) w zasadzie sie jush wyjasnilo; otosh w swojej
>wielkiej glupocie nie zauwazylem, ze kochana winda nie ustawila
>TCP/IP w ogole nie zainstalowala,
Aaaaaaaaa, to stawiasz pivo (lej po kablach) taki numer wywinac...,
mnie malo co juz dym z glowy nie polecial bo tak kombinowalem szukajac
rozwiazania, a tu taki banalny numer. Ech o to Ci nie podejrzewalem.
>a to ciekawe, bo zaisntalowalem tam ie5.5 ktory zawsze mi sie
>wydawalo, ze dodaje sam z siebie TCP/IP;
nie zauwazylem :-)) raczej dodajac karte DialUp dostajesz w pakiecie
MSklienta i TCP/IP ale nie pod 95 hehe
>dzieki za pomoc;
OK, duzo radosci z ATI mach64 i prawdziwego modemu.

--
pawel