Problem z Philips PCA460RW pod Windows 2000 pro

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 07:42:18 MET DST

Włożyłem starą nagrywarkę Philipsa IDE model PCA460RW
do nowego komputera z Duronem i Windows 2000 i mam problemy.
Po zainstalowaniu firmowego software do nagrywania płyt
po pierwsze brak w nim opcji do pakietowego "RW" a po drugie
każda inna opcja (Audio, Data, Backup) drze się, że nie
widzi urządzenia SCSI a potem Windows uznaje, że program
wykonał błąd i zostanie zamknięty... Napęd działa poprawnie
jako CD-ROM czyli czyta bezbłednie płytki. Problem jest z każdą
opcją do nagrywania. Czy to wina aplikacji czy może brak drivera?
Czy pomoże coś gdy zainstaluje program Nero jaki otrzymałem
z inną, nowszą nagrywarką? Czy muszę szukać drivera do W2k?
Jeśli ktoś z Was miał ta nagrywarkę i uruchomił ją pod tym
systemem operacyjnym to proszę dać znać...
Acha... jest ona na wspólnym kablu secondary controler
jako slave razem z napędem DVD-ROM HITACHI GD-2000.