modem bylo:Re: Advanced/ML a porty szeregowe

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 01:11:38 MET DST

pawel <untiled_at_poczta.fm> :

>nooooo, to bedzie wlasnie ta, ale tak miedzy nami to bardzo dobra
>jakosciowo karta.

jasne; moja ma chyba 2MB ;))) ale za to jakie oprogramowanie od ATI ;)

>to napisz dokladnie przy czym masz ten wykrzykacz.

jush nie mam wykrzyknika; wystarczylo w biosie zamienic PnP na
PnP for Windows95(TM)

>Przeloz te grafike w inny slot.

wlozylem w niego stara karte isa WesternDigital, usunalem stery
od ati, ale to nie pomoglo;
modem zwraca: WARNING: hanging up by lowering DTR; po 3
sekundach od komunikatu ze sie polaczyl na 33600bps ;(

zastanawiam sie powoli, czy ten RCV336dpfsp rev 44BC /rockwell
vocie modem, isa, z naklejka Avorp/ nie jest czasem
SoftModemem(!) pracuje przeto na p100 /HX/ i tam zrywa; natomiast na
p133/szyna33ViaApollo/ modem pracuje poprawnie; sklania mnie ku temu
wolne miejsce na dwa duze kwadratowe chipy na plytce modemu;

czy to ma sens?

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \