Re: SB-link

Autor: Wiktor Sywula (wswiktor_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 19:44:35 MET DST

> O ile mi wiadomo już to zarzucono.

Szkoda...

> Mogę się mylić, ale z tego co pamiętam to albo działają jako SB
> tylko w okienku DOS pod Windows, albo potrzebują sterowników do DOSa
> emulujących SoundBlastera.

No to dzieki, bo takie cos to jest i bez SB-linka.

Chodzi mi o to, ze zamierzam kupic nowy komputer, ale zalezy mi na tym, zeby
karta dzwiekowa chodzila pod dosem. SB-Live podobno wymaga do tego chipsetu
Intela... widze, ze jedyne rozwiazanie to stary SoundBlaster na ISA i zero
problemow.

Wiktor Sywula