Re: Advanced/ML a porty szeregowe

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 19:51:07 MET DST

pawel <untiled_at_poczta.fm> :

>mialem kiedys taka plyte, mialem rowniez ATI mach64 i mysle, ze ona Ci
>bruzdzi (jezeli to ta). Pamietam, ze w instrukcji do ati bylo cos
>opisane, ze zajmuje przerwanie normalnie rezerwowane dla com4 i w
>razie uzywania urzadzen na tym przerwaniu moga byc klopoty. Sprawdz
>jak Ci sie to uklad, sprawdz np. czy masz ten sam problem z inna
>grafika. Moze na tym modemie da sie cos zworkami pomachac.
>Procz tego jezeli masz konflikt -a masz na dzwiekowce to moze ona sie
>zre z modemem. Zacznij od usuniecia konfliktow.

dzieki; staram sie;
grafika to: ATI MACH64/WinCharger 113-32114-104;
nie ma assignowanego IRQ;

problem z dzwiekiem moze zaraz rozwiaze innym driverem;
tylko nie wiem co to za urzadzenie, skoro muzyka gra?

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \