Re: SB-link

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 11:14:01 MET DST

Użytkownik "Wiktor Sywula" <wswiktor_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Chodzi mi o to, ze zamierzam kupic nowy komputer, ale zalezy mi na tym,
zeby
> karta dzwiekowa chodzila pod dosem. SB-Live podobno wymaga do tego
chipsetu
> Intela... widze, ze jedyne rozwiazanie to stary SoundBlaster na ISA i zero
> problemow.

miałem liva na via kt133 (abit) i działał bez problemu w dosie, znaczy się,
uruchomiwszy kompa "tylko wiersz poleceń". live nawet jest lepszy
w tym przypadgu od innych kart, bo nie wymaga żadnych sterowników
trybu rzeczywistego (tsr), tylko odpalenia jakiegoś sbconfig (automatycznie)
niestety, teraz mam w2k...
grzech