Re: SB-link

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 09:27:29 MET DST

Agent "Wiktor Sywula" <wswiktor_at_kki.net.pl> donosi:
[cut]

> No to dzieki, bo takie cos to jest i bez SB-linka.
>
> Chodzi mi o to, ze zamierzam kupic nowy komputer, ale zalezy mi na tym, zeby
> karta dzwiekowa chodzila pod dosem. SB-Live podobno wymaga do tego chipsetu
> Intela... widze, ze jedyne rozwiazanie to stary SoundBlaster na ISA i zero
> problemow.

Heh - to fakt ...
Ja szukam od pewnego czasu poczciwego SB16, albo AWE32 (do starego komputera) po giełdzie.
Jeszcze nie tak dawno można było kupić ten sprzęt za 20zł - teraz ceny zaczynają się od 40zł ...

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl