Re: Nadal problem z Athlon 1Ghz na ECS K7VTA3 i GeForce2 mx 200

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 01:38:03 MET DST

> Dla nie wtajemniczonych karta nie wchodzi w GUI (Win Me oraz w Win 98se)
> powyżej 640x480 16 kolorów, a nastawiajac wyzsza rozdzielczos pojawia sie
> kropka, albo jakis znaczek ASCII w lewym górnym rogu.
> Poszedłem za poradą kilku grupowiczów, i wyłączyłem w BIOS fast write,
oraz
> AGP x4, a takze zarezerwowałem IRQ dla AGP i USB. Potem zainstalowałem
> system Me i wgrałem sterowniki VIA, a nastepnie po przeresetowaniu wgrałem
> stery oryginalne od tego GeForce2 mx 200. I cóż nic nie osiągnąłem, dalej
> samo.

Odinstaluj oryginalne sterowniki i wszystkie dodatkowe bajery. Zainstaluj
czyste detonatory, najlepiej w wersji WHQL. Czyli te certyfikowane przez
Microsoft.

> Aha, zauważyłem, że ten GeForce ma takie samo przerwanie jak USB, czy to
ma
> jakiś wpływ? Jutro sprawdzę jeszcze czy moja TNT2 mach64 zadziała na tym
> athlonie.

U mnie, oprócz USB, jest jeszcze karta dźwiękowa i kontroler RAID na tym
przerwaniu.

> Sam nie wiem co robić, GRUPA to moje jedyne wyjście, bo inaczej dziewczyna
> mnie zabije w końcu to jej komputer składałem, ale sie nie popisałem :(

Nie popisałeś ;) Twój błąd że kupiłeś GeForca. Znacznie lepszy byłby
ATI Radeon. Na pewno miał byś mniej problemów, i lepszy obraz.

Wonder