Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: Chris (chris_at_banzai.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 01:49:23 MET DST

> Ale to są składaki nie? A nie firmowe oryginały i maja jakieś niepewne
> niefirmowe części. A na AMD podobno nie chodzą niektóre gry i są z nimi
> problemy....

Ciekawe kto ci naopowiadał takich bajek, jak by niechodziły to by nikt tego
niesprzedawał.
Pozatym w kraja bardzej rowinietych np.(Niemcy,Francja,Anglia) 80procent
kompoterów w sprzedaży to są właśnie zestawy na AMD (wiem bo widziałem
sklepy).
A jeszcze jedno OPTIMUS to też składacz tylko ma większą kasę na reklame,
wiem bo sami kupują części od firmy w ktorej pracuję. Pozatym serwis to mają
do D.... człowiek czeka niewiadomo ile aż mu oddadzą sprawny sprzęt. A
jeszcze jedno OPTIMUS jest w bardzo słabej sytuacji finansowej, działa tylko
centrala w Nowym Sączu resztę odziałów pozamykali albo wydzierżawili tylko
swoje logo...
No i ostatnie broń boże niekupuj monitora 15" conajmniej 17" dużo mniej się
męczy wzrok(wiem bo mam wadę wzroku i po zamianie na 17" nie czuję już
takiego zęczenia)

--
    chris_at_banzai.pl http://klaps.banzai.pl