Nadal problem z Athlon 1Ghz na ECS K7VTA3 i GeForce2 mx 200

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 23:02:03 MET DST

Szanowni grupowicze,

Zamieściłem wczoraj pytanie dotyczące konfiguracji Athlon 1Ghz na ECS K7VZAA
( i tu błąd pomyliłem sie co do posiadanej plyty - chodziło mi o ----- >
K7VTA3) oraz GeForce2 mx 200.
Dla nie wtajemniczonych karta nie wchodzi w GUI (Win Me oraz w Win 98se)
powyżej 640x480 16 kolorów, a nastawiajac wyzsza rozdzielczos pojawia sie
kropka, albo jakis znaczek ASCII w lewym górnym rogu.
Poszedłem za poradą kilku grupowiczów, i wyłączyłem w BIOS fast write, oraz
AGP x4, a takze zarezerwowałem IRQ dla AGP i USB. Potem zainstalowałem
system Me i wgrałem sterowniki VIA, a nastepnie po przeresetowaniu wgrałem
stery oryginalne od tego GeForce2 mx 200. I cóż nic nie osiągnąłem, dalej to
samo.

Jednakże w pewnym momencie po chyba niespełna 3 godzinach prób i błędów,
grzebania w BIOS oraz przestawiania masy opcji w BIOS'ie zaskoczył tryb
1024x768, ale po chwili komp sie zwiesił, i nie dało się nic zrobić,
przeresetowanie kompa też nic nie dało.

Jeśli ktoś mógłby mi coś jeszcze poradzić, to byłbym naprawdę dozgonnie
wdzięczny. :)

Aha, zauważyłem, że ten GeForce ma takie samo przerwanie jak USB, czy to ma
jakiś wpływ? Jutro sprawdzę jeszcze czy moja TNT2 mach64 zadziała na tym
athlonie.

Sam nie wiem co robić, GRUPA to moje jedyne wyjście, bo inaczej dziewczyna
mnie zabije w końcu to jej komputer składałem, ale sie nie popisałem :(

Pozdrawiam
aRKADIUSS