Jak SAMODZIELNIE zlozyc peceta?

Autor: Krzysztof Nowak (sturn_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 20:48:35 MET DST

Witam,
    Mam w domu nowa plyte AsusTUSL2-C (AGP 4x, bez zadnych integracji,
obsluguje wszystkie procesory na Socket 370), Celeron 900, obudowe midi i
coolera. Za miesiac bede mial pozostale czesci i wtedy dam do zlozenia. Lecz
miesiac to duzo czasu. Zastanawiam sie nad TYMCZASOWYM wmontowaniem
brakujacych do tego zestawu czesci ze starego kompa i s a m o d z i e l n y
m ich montazem, dzieki czemu juz teraz moglbym bawic sie na mocniejszym
sprzecie. Ze starego komputera mam: dysk WD Caviar 30GB, naped FDD, CDROM
TEAC 40x, nagrywarke A-OPEN 12/10/32, 96 RAM (1x DIMM 64 MB 66 i 1x DIMM 32
MB tez 66) i S3 Virge 4MB na port PCI - wiem, bardzo stare.
    Podkreslilem "samodzielnym" i z tym wiaza sie wlasnie moje problemy.
Jestem nowicjuszem w skladaniu "od podstaw" tzn. jezeli bede mial juz plyte
z prockiem, podpieta do obudowy i z ustawionym biosem, to dalej juz sobie
poradze. Ale niestety nie znam nikogo kto moglby zrobic za mnie te pierwsze
kroki. Dlatego tez zwracam sie do Was z prosba o pomoc. Prosze, powiedzcie
mi jak od czego zaczac i jak montowac by czegos nie uszkodzic lub chociaz
podajcie adres jakiegos serwisu WWW o skladaniu pecetow.

Za wszelką pomoc byłbym niezmiernie wdzięczny,
Krzysiek Nowak