Re: Jak SAMODZIELNIE zlozyc peceta?

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 22:59:14 MET DST

Krzysztof Nowak wrote:

> Dlatego tez zwracam sie do Was z prosba o pomoc. Prosze, powiedzcie
> mi jak od czego zaczac i jak montowac by czegos nie uszkodzic lub

no najlepiej zaczac od poczatku, wspolczesnego PCta ciezko uszkodzic
nawet nie majac o nim zielonego pojecia, porzadnie przymocuj plyte
glowna do obudowy, a potem wszystko po kolei nie uzywajac nadmiernej
sily, zreszta uzyj instrukcji obslugi od plyty glownej, nie wiem jak
jest w asusie ale w plytach abita ktorych uzywam wszystko jest
drobiazgowo opisane krok po kroku nie da sie niczego spieprzyc, a biosem
sie nie martw na standardowych ustawieniach bedzie dzialac na pewno

poz.