KUPILEM :-))))

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 20:41:21 MET DST

No nareszcie po dlugich perturbacjach zdecydowalem sie wreszcie
na plyte HOT-SHUTTLE AK31 (revision AK31V20) i jestem
bardzo zadowolony :-) Plyta ta jest tania bo kupujac ja za 450zl
dostalem jeszcze gratis w promocji DIMM DDR Hyundaia (o nim
na koncu maila). Ma mozliwosci zmiany napiecia na procesorze,
zmiany napiecia na dimm'y (co mnie zaskoczylo), mnoznik 5x-13x
na szynie 133/266, reczna zmiane FSB co jeden mhz od 100-166mhz.
Oparta jest na KT266. Jest spora, ale ma 6xPCI, CNR, AGP itd...
Naprawde super :-)

Mam tutaj jedno pytanie, czy zdejmujac firmowy cooler z chipseta
plyty i przyklejajac do niego specjalna pasta duuuzy radiator po starym
procesorze na SuperStocket7 (ktory jest z 10x wiekszy od firmowego
coolera pod wiatraczkiem) moge osiagnac lepszy efekt??? Dodam ze w
ta strone gdzie jest procesor i chipset bedzie wial zalman takze on
powinien schlodzic co sie da.

DIMM DDR:
Tak jak wspomnialem - dostalem gratis 128mb DDR Hyundaia. Na
dimie sa takie napisy jak ponizej. Rozumiem, ze to dobra pamiec? :

PC2100U-25330
HYMD1166458-H AA
128MB DDR 266mhz CL2.5

a na 8 ukladach napisane jest:
HYUNDAI 121A
HY5DU28822T-H
KOREA

Ile mozna z tego wszystkiego wycisnac wstawiajac Athlona 1.4 i
Zalmana?

Pozdrawiam
Piotrek