Odp: kupno kompa

Autor: Jacek Wronko (jwronko_at_toya.net.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 20:42:14 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BA21836.C313C4FD_at_magsoft.com.pl...

> Zależy, czy koniecznie chcesz DDR i do jakich zastosowań ma być
> komputer.

gierki, www, newsy
moc potrzebna wlasciwie tylko do gier - cala reszta nie mam takich wymagan
co do wydajnosci

> Ja osobiście bym w takim zestawie brał ECS K7VZA -- może jest to płyta
> low-endowa, ale stabilna, szybka i cholernie tania. Biorąc pod uwagę,
> że kupujesz Athlona 1.4 GHz, to raczej szybko go nie zmienisz i
> podkręcać go nie chcesz, więc taka płyta by Ci wystarczyła.

no wlasnie naczytalem sie teraz sporo artykulow o tym KT266A i pisz, ze jest
rewelacyjny i zeby czekac
kurcze - sam juz nie wiem

> Zależnie od płyty. Płyta SDR z pamięciami SDR wcale nie będzie dużo
> szybsza, a będzie dużo tańsza.

moze jadnak poczekac na KT266A i wziac z DDR'ami

> A może cały zestaw Cordless Desktop z myszą optyczną (jest chyba taki)?
> Klawiatura Logitecha jest ŚWIEEEEETNA.

wlasnie sie zastanawiam, ale to jednak 600 pln

pozdroofka
Jack.