Re: Monitor Philips Brilance 107MP

Autor: tpsky_at_interia.pl
Data: Fri 14 Sep 2001 - 12:31:02 MET DST

> bo jak widze PHILIPS to zbiera mi sie na ....
> mowie to od strony serwisu ze wszelki sprzet PHILIPSA to ...tylko ladnie
> wyglada a szczoteczki do zebow PHILIPS to balbym sie do ust wlozyc :))))
> a tak na mocno powaznie to sa to bardzo udziwnione urzadzenia i lepiej
> rozejrzec sie za prostymi konstrukcjami i normalnymi - ja nigdy nie kupie
> sprzetu tej firmy

A może są poprostu zbyt skomplikowane a twoje umiejętności serwisowe zbyt
skromne? Reprezentujesz poglad większości serwisantów z którymi się spotkałem.
Pech chciał, że akurat wstawiłem TV Philipsa do serwisu i od drzwi słyszałem
jakie to Philipsy są dziwne.
Myślę, że jak nowy to opłaca się kupić za tą cenę np. do gier.

T.