Re: Monitor Philips Brilance 107MP

Autor: Szymon Osiecki (mUscimol_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 13:30:59 MET DST

Remo napisał(a):

>nie, bo to PHILIPS !!!!

A ja polemizowałbym. Mam w pracy głównie Samsungi 700IFT i jednego
Philipsa 107T. Jeżeli chodzi o częstotliwości odświeżania, to Philips
wysiada, ale jeśli o jakość obrazu... Codziennie siadając przed tym
monitorem wpatruję się kilka minut w tapetę... kolory, kontrast są
rewelacyjne i wszystkie Samsungi (nota bene bardzo tu na grupach
zachwalane) wysiadają (sam mam w domu SyncMastera 700pPlus i żałuję, że
nie kupiłem sobie Philipsa). Jeżeli chodzi o awaryjność to nie wiem jak
jest z Philipami (ten 107T chodzi rok bez zarzutu i pisków).

Jeżeli ten 107MP (czy to ten Proffesional, z odchylaniem >90kHz?) jest
nowym monitorem, to brałbym go za 650zł bez wahania.

--
 Szymon Osiecki