Re: Monitor Philips Brilance 107MP

Autor: Remo (remikton_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 12:05:42 MET DST

> tez mi argumentacja
> a co w nim jest takiego ze nie nalezy go qpowac?
>
> --
> pozdrawiam
> Vikin
bo jak widze PHILIPS to zbiera mi sie na ....
mowie to od strony serwisu ze wszelki sprzet PHILIPSA to ...tylko ladnie
wyglada a szczoteczki do zebow PHILIPS to balbym sie do ust wlozyc :))))
a tak na mocno powaznie to sa to bardzo udziwnione urzadzenia i lepiej
rozejrzec sie za prostymi konstrukcjami i normalnymi - ja nigdy nie kupie
sprzetu tej firmy