Problem z dyskiem - POMOCY

Autor: Grzesiek S. (grzegorz.szkop_at_plusnet.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 20:07:22 MET DST

Już nie mam sił, cały czas mi się wiesza komputer, wydaje mi się że to jakiś
problem z dyskiem albo coś w tym rodzaju, bardzo często przy odwołaniu do
dysku wszystko się zawiesza a kontrolka dysku pali się ciągle. Jedynym
wyjściem jest reset na obudowie.
Co można z tym zrobić.
Sprawdzałem dysk i nie znalazłem błędów ani wirusów.

System WinMe
Proc. AMD 1 GB
Abit Kt7
Via4in1 4.32
SBLive
Prolink GeForce2 MX400 32M
Pr. Master Dysk Seagate Barracuda 40GB
Sec.Master CDRW LG
Sec.Slave DVD Pioneer

Podpowiedzcie czy trzeba dla takiej konfiguracji ustawiac jakieś szczególne
opcje (inne niż optymalne) w biosie, oraz w opcjach windowsów. Dla których
urządzeń trzeba włączyć tryb DMA.