Re: Dziwne problemy z modemem

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 19:58:01 MET DST

> Dzięki, spróbuje przeinstalować TCP/IP (bo teoretycznie zainstalowany
jest).
> A tak nawiasem mówiąc abym na przyszłość był mądrzejszy skąd można uzyskać
> opis błędu (np. tak jak w tym wypadku 10043) ???

Ja to wziązłem z czegoś takiego, jak MSDN - baza danych Microsoft dla
developerów. Jak kupisz oryginalne M$ Visual Studio to dostaniesz takie cudo
na krążku. Jak nie kupisz, to jest w Sieci (kiedyś było pod
msdn.microsoft.com, ale teraz chyba przenieśli gdzieś indziej). Generalnie
należy tam szukać "Error codes" i odpowiedniego numerka.

pozdr.
CHOOCH