Odp: Problem z dyskiem - POMOCY

Autor: BP (pobo2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 17:09:14 MET DST

Problem ten sam co w temacie "Problem z opcją DMA" - więc powielam wpisaną
tam odpowiedź:

Jeśli twój Athlon pracuje na szynie 133 to czytaj dalej.
Znam ten problem. Miałem to samo, ale znalazłem przyczynę. Winę ponosi płyta
główna (choć to Abit). Coś jest niedograne w konstrukcji płyty i przy FSB
133MHz wiesza się w najmniej oczekiwanych momentach (u mnie najczęściej przy
przewijaniu okna lub eksploracji dysku). Nie pomogą żadne upgrade'y biosu,
zmiany konfiguracji, systemu operacyjnego, wymiana osprzętu (wymieniałem
karty graficzne, pamięci,...), z lub bez UDMA to samo....
Jeśli włożysz Athlona 1G/200 zamiast 1G/266 wszystko będzie ok. Niestety,
musisz znaleźć kogoś kto się wymieni. N.p. płyty MSI chodzą bez problemów z
FSB 133.

B.

Użytkownik Grzesiek S. <grzegorz.szkop_at_plusnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nqsen$1gk$1_at_news.tpi.pl...