Re: Problem z dyskiem - POMOCY

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 13:36:54 MET DST

Użytkownik Grzesiek S. <grzegorz.szkop_at_plusnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9nqsen$1gk$1_at_news.tpi.pl...
> Już nie mam sił, cały czas mi się wiesza komputer, wydaje mi się że to jakiś
> problem z dyskiem albo coś w tym rodzaju, bardzo często przy odwołaniu do
> dysku wszystko się zawiesza a kontrolka dysku pali się ciągle. Jedynym
> wyjściem jest reset na obudowie.
> Co można z tym zrobić.
> Sprawdzałem dysk i nie znalazłem błędów ani wirusów.
>
> System WinMe
> Proc. AMD 1 GB
> Abit Kt7
> Via4in1 4.32
> SBLive
> Prolink GeForce2 MX400 32M
> [...]
[...]
Przełącz dysk firmowym programem uata100 na udma66
(koniecznie).
Dociśnij też porządnie kable (chyba nie podłączyłeś go odwrotnie ;)

Co do udma to powinieneś był przy instalacji via4in1 wybrać żeby
wszystkie urządzenia działały na dma (jeżeli system by nie wystartował
to wystarczy w biosie wyłączyć udma i przeinstalować via4in1)

PeJot