Re: Bardzo prosze o porade - kupuje komputer...

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 09:47:52 MET DST

Pytanie dodatkowe: jaki wiatrak?
Ten Athlon 1,4 pewnie bardzo sie grzeje?

Czy kazda plyta pod Athlona obsluzy Athlona 1,4/266???

> tu się akurat zgodzę 8-)

Cena tego monitora to 1100 zl, tylko 100 zl wiecej niz
innych ktore wymienilem. Slyszalem ze Sony maja bardzo
dobra jakos obrazu... Czy ten model tez ma "druciki"?
Moj kolega ma Sony 17" (nie wiem jaki model) i jakos
obrazu jest rewelacyjna!!!

> Może coś na nowym chipsecie SiSa ? np. ECS

A co sadzicie o Asusie? Moze kupic z RAID?

> Przy dzisiejszych cenach to nie powinien być problem...

Ramu biore 256 lub 512 (jeszcze sie zastanowie).
Jaki wybrac?

Ostprzet mam, przeloze od starego komputera - przyzwyczailem sie
do myszy i klawiatury :)

Muzyka to oczywiscie Live!

Dzieki i czekam na dalsze porady :)