Re: Bardzo prosze o porade - kupuje komputer...

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 16:18:23 MET DST

Gozdek napłodził(a):

> Pytanie dodatkowe: jaki wiatrak?

cooleremaster najwiekszy

> Ten Athlon 1,4 pewnie bardzo sie grzeje?

tak

> Cena tego monitora to 1100 zl, tylko 100 zl wiecej niz
> innych ktore wymienilem. Slyszalem ze Sony maja bardzo
> dobra jakos obrazu... Czy ten model tez ma "druciki"?
> Moj kolega ma Sony 17" (nie wiem jaki model) i jakos
> obrazu jest rewelacyjna!!!

kolega sie ze mna powyzej zgodzil ze tego mponitora sie NIE OPLACA
kupowac :)

nieeeeeeeeeeeeee

> A co sadzicie o Asusie? Moze kupic z RAID?

drogo i bez sensu - po to ci jest wlasnie potrzebny ktos kto sie zna na
kompach zeby wytlumaczyc ze zaplacisz 300zl wiecej za cos czego
1 nigdy nie bedziesz uzywal
2 nie poczujesz szybkosci

> Ramu biore 256 lub 512 (jeszcze sie zastanowie).
> Jaki wybrac?

256 wystarczy na poczatek

> Muzyka to oczywiscie Live!

blad wielki