Drukarka-Wywalarka

Autor: Adam (alien12_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 09:49:25 MET DST

Witam Wszystkich.
Pomóżcie, proszę, w takiej sytuacji: Drukarka HP DeskJet1100C, pracująca
dotąd bez zarzutu, nagle w połowie dnia, jest przyczyną pojawiania się
niebieskiego ekranu z komunikatem o krytycznym wyjątku... Każda próba
drukowania w jakimkolwiek programie, lub nawet próba uruchomienia
Przybornika Drukarki, powoduje efekt jak powyżej. Jest to dla mnie
niezrozumiałe. Pracuję w Win 98 SE. Wykonałem już następujące próby walki:
przywrócenie wpisu rejestru z dnia wcześniejszego, usunięcie portu drukarki,
przeinstalowanie sterowników drukarki. W czasie instalacji instalator
sprawdza łączność z drukarką i jest o.k. W menedżerze też wszystko na
pierwszy rzut oka wszystko ma się świetnie.
Dalej jestem już za cieńki. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co zrobić, to czekam
na porady.
Pozdrowienia
Adam