Re: Bardzo prosze o porade - kupuje komputer...

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 08:58:22 MET DST

> > Na poczatek monitor 17". Moje prozycje:
> > Philips 17" 107B
>
> nieee placisz za nazwe

No nie zupełnie-a takie parametry jak max. częstotliwość odchylania
poziomego jest dla Kolegi bez znaczenia ? (dla 17" powinno być powyżej 92kHz
i Philipsy serii "B", "T" oraz Brillance zwykle tyle mają)
> oo

j.w.
> nieee placisz za nazwe

tu się akurat zgodzę 8-)

> tanio i dobrze MSI turbo

Może coś na nowym chipsecie SiSa ? np. ECS

Ew. nowy Seagate Barracuda IV - rewelacja ale drogi.

> moze byc , Winfast jest troche tanszy (ze 100zl)

Nie ma sensu Creative-lepiej Winfast

> duzo ramu :)

Przy dzisiejszych cenach to nie powinien być problem...

> osprzet logitecha ,

Po co ? A4Tech chodzi tak samo dobrze, a różnica w cenie (np. myszy) sięga
50%...

pozdr,
CHOOCH