Re: Bardzo prosze o porade - kupuje komputer...

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 02:37:09 MET DST

Gozdek napłodził(a):

> Na poczatek monitor 17". Moje prozycje:
> Philips 17" 107B

nieee placisz za nazwe

> Samsung 17" 700IFT
oo

> Samsung 17" 755DF

nie wiem :P

> Sony 17" CPD-E220
nieee placisz za nazwe

> Procesor:
> Kupuje Athlona 1,4, ale czym sie rozni wersja 266 od zwyklej???

szybsza :)

> Plyta gl.
> Jaka wybrac, zby dobrze wspolgrala z porcesorem i reszta?

tanio i dobrze MSI turbo

> HDD.
> Jakis szybki i w miare bezawaryjny 40gb. Moze cos z tego:
> Fujitsu 40GB, 7200, ATA/100, silent

to na 100% , nie wiem czy jest sens doplacac ponad 100zl za 7200 .. nie
poczujesz tego

> Grafika:
> Zastanawiam sie nad Creative GeForce2 PRO 64MB TV-out (750zl).
> Moze jest cos lepszego w podobnej cenie?

moze byc , Winfast jest troche tanszy (ze 100zl)

> Bardzo prosze o pomoc/porade.
> Bede bardzo wdzieczny za kazde konstruktuwne wypowiedzi.
> Jesli macie jakies uwagi co do czesci ktorych nie wymienilem to
> tez prosze o informacje.

duzo ramu :) osprzet logitecha , szukac kogos kto zlozyl kilka kompow
ostatnio i ci wszystko szybko i sprawnie i co najwazniejsze poprawnie
skonfgigoorooje

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod