Łaczenie kompow.

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 02:42:37 MET DST

Od razu mowie ze nie mam kart sieciowych i nie zamierzam narazie kupowac.
Chce polaczyc komputery w celu przegrywania zawartosci dyskow jak i gier na
2 osoby.
Z danymi do dzis sobie dawalem rade przez port lpt1 i program windows
commander ale dzis sie cos rypnelo i wypisuje tylko proby laczenia co 3
sekundy i tak w nieskonczonosc.
Nie daje sie polaczyc ani w jedna ani druga strone , kabel sprawdzilem i
jest ok.
Nie mam pojecia co sie stalo , a moze ktos z was wie???
Przeinstalowalem WC i nic nie pomoglo.

Wracajac do reszty tematu , w starym kompie mam com2 ten dlugi i wtyczka od
kabelka jaki mam pasuje , w drugim kompie z plyta microstar com2 nie jest
podpisany wiec nie wiem ktore gniazdo jest nim ale wolne sa tylko te wezsze
porty wiec to pewnie jeden z nich. Mam przejsciowke z duzego na maly wiec i
to chyba powinno byc ok.
Ale po zainstalowaniu bezposredniego polaczenia kablowego mam problemy z
polaczeniem komputerow a raczej jeszcze nigdy mi sie to nie udalo.
Moze ktos mogl by lopatologicznie wytlumaczyc mi krok po kroku jak to zrobic
by ruszylo.
I jeszcze jedno , wiem ze potrzebne sa nazwy komputera hosta i udostepnianie
plikow i drukarek gdzie tez sie ustawia jakies parametry ale nie wiem gdzie
tego szukac ( nazw hostow itp )
Czy jesli uda mi sie polaczyc oba kompy to np bede mogl przesylac pliki
miedzy komputerami ? bo dosc czesto musze robic kopie na drugim kompie
danych ktore potrzebne mi sa do pracy i zajmuja one okolo 150MB.
Jak szybko bedzie sie to kopiowalo i jak ogolnie to wszystko bedzie dzialac?
Tylko prosze nie piszcie kup karte sieciowa bo nie mam na to nawet zlotowki
aktualnie wiec pomozcie w tym co opisalem.
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam.
Norbert
grom_at_poczta.onet.pl