Bardzo prosze o porade - kupuje komputer...

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 00:42:59 MET DST

Czesc

Dawno juz nie zmienialem komputera... obecnie mam P266MMX.
W sobote jade po czesci, tak wiec nie chce popelnic jakiegos bledu.
Prosze Was o pomoc w doborze czesci.

Na poczatek monitor 17". Moje prozycje:
Philips 17" 107B
Samsung 17" 700IFT
Samsung 17" 755DF
Sony 17" CPD-E220
Zalezy mi na ergonomicznej pracy w 1024x768. Moze macie jakies inne typy w
podobnje cenie?

Procesor:
Kupuje Athlona 1,4, ale czym sie rozni wersja 266 od zwyklej???

Plyta gl.
Jaka wybrac, zby dobrze wspolgrala z porcesorem i reszta?

HDD.
Jakis szybki i w miare bezawaryjny 40gb. Moze cos z tego:
Fujitsu 40GB, 7200, ATA/100, silent
IBM 40GB IC35, 7200, ATA/100
Maxtor 40GB, 5400, ATA/100
Quantum 40GB, 7200, ATA/100
Seagate Barracuda ATA III 40GB

Grafika:
Zastanawiam sie nad Creative GeForce2 PRO 64MB TV-out (750zl).
Moze jest cos lepszego w podobnej cenie?

Bardzo prosze o pomoc/porade.
Bede bardzo wdzieczny za kazde konstruktuwne wypowiedzi.
Jesli macie jakies uwagi co do czesci ktorych nie wymienilem to
tez prosze o informacje.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Gozdek
www.cconline.com.pl