kupno kompa

Autor: Jacek Wronko (jwronko_at_toya.net.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 16:54:29 MET DST

Witam,
mam zamiar kupic nowy komputer. Troche sie rozejrzalem i wybralem
nastepujace komponenty : (ale mam jeszcze pare niewiadomych)

1. procek - Athlon 1,4 GHz 266Fsb - a moze poczekac na ten z nowym jadrem -
kiedy to bedzie?

2. plyta - ??? no wlasnie tu jest problem
co kupic - cena nie jest specjalnie wazna, raczej liczy sie stabilnosc
a moze poczekac na chipset KT266A

3. 512MB RAM - DDR, czy zwykle

4. grafika - GeForce3 - chyba Gainward PowerPack3 Vivo Golden Sample
w komputroniku sa trzy odmiany tej karty
Gainward Power Pack3 - 1799
Gainward PowerPack3 Vivo - 1915
Gainward PowerPack3 Vivo Golden Sample - 2015
czym roznia sie te wersje ?

5. CD-ROM - Teac x40

6. nagrywarka - Teac CDW-516E ATAPI x10/x16/x40 bulk

7. karta muzyczna - ??? - co kupic - nie interesuja mnie wyjscia na 5, czy 6
glosnikow - podlaczona bedzie i tak do wiezy stereo
nie potrzebuje tu nic specjalnego, tak tylko do gier, mp3 - nic wiecej

8. karta sieciowa - cokolwiek poza 3com - modem kablowy Motorola Surfboard
nie chce wspolpracowac z 3Com

9. monitor - Sony G220

10. klawiatura - potrzebuje taka, ktora potrafi odczytywac na raz wcisniete
przynajmniej 3 przyciski - przydatne w grach

11. myszka - Logitech Cordless MouseMan Optical

12. obudowa - no wlasnie, wreszcie chcialbym miec jakas porzadna obudowe
midi tower, cicha - jaka???

13. cooler na procesor - chcialbym Noise Control Silverado - tylko gdzie to
kupic???

14. dysk - chyba Quantum 40GB - mam juz taki dysk i jestem b.zadowolony

co o tym sadzicie ?

pozdroofka
Jack.