Re: kupno kompa

Autor: mbart_at_ists.pwr.wroc.pl
Data: Tue 11 Sep 2001 - 18:00:53 MET DST

On Tue, 11 Sep 2001, Jacek Wronko wrote:

> Witam,
> mam zamiar kupic nowy komputer. Troche sie rozejrzalem i wybralem
> nastepujace komponenty : (ale mam jeszcze pare niewiadomych)
>
> 1. procek - Athlon 1,4 GHz 266Fsb - a moze poczekac na ten z nowym jadrem -

Jak bedziesz czekal na nowy procek, to pozniej jeszcze trzeba bedzie
poczekac na dobra pyte

> 2. plyta - ??? no wlasnie tu jest problem

Abit KG7 (lub KG7-Lite lub KG7-Raid) na chipsecie AMD71/VIA686B cena okolo
800 zlotych

> 3. 512MB RAM - DDR, czy zwykle

W przypadku powyzszej pyty DDRy

> 7. karta muzyczna - ??? - co kupic - nie interesuja mnie wyjscia na 5, czy 6
> glosnikow - podlaczona bedzie i tak do wiezy stereo
> nie potrzebuje tu nic specjalnego, tak tylko do gier, mp3 - nic wiecej

Kup sobie SB Live to tylko 270 zlotych przy cenie zestawu ktory chcesz to
i tak maly wydatek, a jakosc bez porownania.

> 8. karta sieciowa - cokolwiek poza 3com - modem kablowy Motorola Surfboard
> nie chce wspolpracowac z 3Com

> 10. klawiatura - potrzebuje taka, ktora potrafi odczytywac na raz wcisniete
> przynajmniej 3 przyciski - przydatne w grach
Nie wiem co polecic, ja mam zwykla BTC bez zadnych wodotryskow i jak
narazie nie narzekam

> 12. obudowa - no wlasnie, wreszcie chcialbym miec jakas porzadna obudowe
> midi tower, cicha - jaka???
Enlight proponuje 7230 serie, ma 250 W-owy zasilacz

> 13. cooler na procesor - chcialbym Noise Control Silverado - tylko gdzie to
> kupic???
Nawet o takim nie slyszalem

Pozdrawiam

--