Re: kupno kompa

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 09:58:14 MET DST

> 1. procek - Athlon 1,4 GHz 266Fsb - a moze poczekac na ten z nowym
jadrem -
> kiedy to bedzie?

Jak wyjdzie Palomino to powiedza ze ma wyjsc wersja 1,6 i tak dalej.....

> 2. plyta - ??? no wlasnie tu jest problem
> co kupic - cena nie jest specjalnie wazna, raczej liczy sie stabilnosc
> a moze poczekac na chipset KT266A
>
> 3. 512MB RAM - DDR, czy zwykle

Jak plyta to moze ASUS, jam mam na SDRAM i jest szybko.

> 8. karta sieciowa - cokolwiek poza 3com - modem kablowy Motorola Surfboard
> nie chce wspolpracowac z 3Com

D-Link??

> 10. klawiatura - potrzebuje taka, ktora potrafi odczytywac na raz
wcisniete
> przynajmniej 3 przyciski - przydatne w grach

Nad klawiatura dlugo nigdy sie nie zastanawialem. A moze od Maca taka a'la
szklana (300zeta).

> 12. obudowa - no wlasnie, wreszcie chcialbym miec jakas porzadna obudowe
> midi tower, cicha - jaka???

W zyciu nie Enligt, juz dwie widzialem i obie do d... nie do konca
przemyslane i glosne. Polecam Chieftec.

> 13. cooler na procesor - chcialbym Noise Control Silverado - tylko gdzie
> kupic???

A ja mam dobrego cichego Titana TTC-D5TB. Tani, duzy, dobry (u mnie chlodzi
1,4).

> 14. dysk - chyba Quantum 40GB - mam juz taki dysk i jestem b.zadowolony

Polecam IBM ICL (sam mam:) podobno ICL nie padaja ;)

> co o tym sadzicie ?

Ostatecznie Word na tym pojdzie ale o grach zapomnij ;)

> pozdroofka
> Jack.

Pozdro

Piotrek