Re: Konfiguracja optimusa;))))

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 20:13:48 MET DST

Niejaki(a) Greg <grandalf_at_polbox.com> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> no to nic zlego w tej konfiguracji nie zauwazy i bedzie zyl w nieswiadomosci
> :))

a zdajesz sobie sprawe, ze ja takich uwielbiam usiwadamiac? :> robie w
kumplem pokaz jego sprzetu - d600_at_1200 + gf 2 gts pro 32ddr, o/c.
grafike niedawno podpakowal, bo mial tnt2 ;) "no i kto tutaj jest za
besciak"? :)

a na serio - predzej czy pozniej zobaczy inne kompy (to jest pewnik) i
mu mina zrzednie troche... _troche_. szczegolniem, ze na d600 gosc wydal
swego czasu 250 zet, a inny na p3 1ghz 2000 zet, a tutaj ten d600 o/c
bije jego proca. no, potem sobie doqpil gf 2mx 400, ejdnak wyniki nadal
na korzysc d600 o/c.

tak cy siak - do grania intel? buahaha :) jeszcze cleka moge zrozumiec,
ale pakowac sie w p3 do tego... nie...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|