Re: jaki kupić

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 20:06:37 MET DST

Niejaki(a) m. <m100_at_poland.com> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> A jak je zwalniasz ? opronik czy jakis ukladzik?

najprosciej - mam ukladzik z 15 diod 1a/50v i po prostu jeden koniec
kabla przywiazuje do ukladu, drugim jezdze po miejscach gdzie te diody
sa polaczone. i nasluchuje. potem robie odpwoiedni szereg diodek :) no i
dodatkowo troche wd40, tak by nei trzeba bylo po tygodniu dawac nowego.

jedna rzecz - slizgi sie lepiej wyciszaja niz lozyskowane, mimo tego, ze
przy max predkosci lozyskowane wydaja sie cichsze... np. slizgi 120x120
daja czadu po zwolnieniu, a prawie sie nie obracaja :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|