Re: Konfiguracja optimusa;))))

Autor: m. (m100_at_poland.com)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 15:39:16 MET DST

Alti napisał(a):

> -PIV 1.5GHz
> -plyta gl. z chipsetem i845 (tak napisali)
> -obudowa atx
> -128ram
> -riva TNT m64
> -dysk twardy 20GB udma100
> -cd-rom48x
> -fdd1.44
> mysz, klawiatura, windows ME
> za jedyne 3050pln
> A ja tylko dodam ROTFL i BU HA HA HA HA
> Wojtek

Ciekawa sprawa - Vobis i inni rowniez w P IV montuja TNT m64 - przy
obecnych cenach kart graf. w skali zestwu nie ma roznicy a w osiagach
to juz przy celerku ta graficzka sie konczy.
Czyzby to w mysl zasady ze firmowe zestwy sa optymalnie skonfigurowane i
w sposob przemyslany skomponowane?

W tym co taki przcietny uzytkownik robi to lepszy efekt da duron 600 +
GF2MX od tamtego.